Call to Arms – Gates of Hell: Scorched Earth | videopelin arvostelu

Tietoja tästä sisällöstä

”Scorched Earth” -laajennus määrittelee itärintaman uudelleen vaikuttavalla moninpeliarsenaalilla sekä uudella yksinpelisisällöllä, joka täydentää sodan julmimman skenaarion. Sevastopolin piirityksestä toisen maailmansodan viimeisiin hyökkäykseen idässä.

Tämä laajennus tarjoaa sisältöä kaikentyyppisille pelaajille uppoamalla sinut historiallisiin taisteluihin ja unohdetuihin sotajaksoihin. Ihaile todellisten paikkojen tarkat elämykset niiden upeilla visuaaleilla, monilla uusilla resursseilla ja ainutlaatuisilla uusilla yksiköillä, mukaan lukien eräät suurimmista konfliktissa käytetyistä aseista.

03 Call to Arms - Gates of Hell: Scorched Earth |  videopelin arvostelu

Scorched Earth sisältää

• 4 upouutta yksinpelitehtävää Neuvostoliitosta
  • 4 upouutta yksinpelin Saksan tehtävää
  • 6 uutta ainutlaatuista moninpelioppia Neuvostoliitolle ja Saksalle (yksi jokaiselle kansakunnalle ja ajanjaksolle)
  • 25 uutta yksikköä
  • uusia rakennuksia
  • Uudet ilmatiedusteluyksiköt

02 Call to Arms - Gates of Hell: Scorched Earth |  videopelin arvostelu

yksinpelitehtäviä

Lisäsimme Saksan kampanjaan Sevastopolin julman piirityksen ja legendaarisen Narvan taistelun sekä vähemmän tunnettuja, mutta yhtä tärkeitä jaksoja itärintamalta. Näitä ovat partisaanien vastaiset operaatiot Jugoslaviassa ja operaatio Spring Awakening, Saksan viimeinen hyökkäysoperaatio toisen maailmansodan aikana.

Neuvostoliiton kampanjaa varten on tullut aika kokea uudelleen epätoivoiset taistelut Stalingradissa sekä sodan tunnetuin panssarivaunutaistelu: Kursk. Johda 1. Ukrainan rintamaa Kiovan vapauttamisessa ja työnnä puna-armeija Kolmannen valtakunnan kotimaahan, mukaan lukien Königsbergin dramaattinen valloitus.

01 Call to Arms - Gates of Hell: Scorched Earth |  videopelin arvostelu

uusia yksiköitä

Tämä DLC avaa pääsyn uusiin moninpelioppeihin Neuvostoliitolle ja Saksalle. Olemme ottaneet käyttöön joitain vähemmän tunnettuja mutta ainutlaatuisia konfliktin ajoneuvoja, kuten surullisen kuuluisan ”Karl Gerät” 600 mm piirityskranaatin.

Tuen oppi

Uudet DLC-yksiköt ovat saatavilla myös moninpelinä. Ne ovat osa Saksan ja Neuvostoliiton oppeja. Nämä uudet opit antavat sinulle mahdollisuuden tukea tiimiäsi lisäavainyksiköillä ja kyvyn vahvistaa logistista sodankäyntiäsi keinona voittaa vihollinen. ”Tuki”-oppeihin kuuluu tiedustelukoneet, jotka havaitsevat tiimisi, sekä erilaisia ​​tykistö- ja logistiikkatukiyksiköitä, jotka tukkivat linjaasi reikiä ja kääntävät vuorovesi tilanteissa.

Laitteistovaatimukset

Minimi:

• Vaatii 64-bittisen prosessorin ja käyttöjärjestelmän
    • käyttöjärjestelmä: 64-bittinen – Windows 7, 8, 10, 11
    • Grafiikka: GTX 1050 / RX 550
    • DirectX: versio 11
    • Varastointi: 5 Gt vapaata tilaa
    • Äänikortti: DirectX 11 yhteensopiva
    Suositus:

• Vaatii 64-bittisen prosessorin ja käyttöjärjestelmän
    • käyttöjärjestelmä: 64-bittinen – Windows 10
    • Grafiikka: GTX 1070 / RX 580
    • DirectX: versio 12
    • Varastointi: 5 Gt vapaata tilaa
    • Äänikortti: DirectX 12 yhteensopiva

Tämä sivu saattaa sisältää kumppanilinkkejä, mikä tarkoittaa, että saatamme saada pienen provision ehdot täyttävästä ostoksesta ilman lisäkuluja.

Tarkista hinta

Source link

Nimeni on Tom Hopkins, olen AssociatedGamerin pääeditori. Olen pro -pelaaja ja vietän paljon aikaa videopelien pelaamiseen ja niiden tarkistamiseen. Olen myös toimittaja ja yritän löytää kuumin uutinen rakkaalle käyttäjällemme videopeli- ja teknologiateollisuudessa.