’The Crown’ kausi 6 Netflixissä: Kuvaaminen käynnissä ja kaikki mitä tiedämme tähän mennessä

crown kausi 6 Netflixissä kaikki mitä tiedämme tähän mennessä

The Crownin viides tuotantokausi saapui äskettäin Netflixiin, mutta katsomme jo eteenpäin ja raportoimme kaikista tulevan kuudennen ja viimeisen kauden tiedoista. Kuvaukset alkoivat syyskuussa, ja sarjan odotetaan palaavan Netflixiin vuoden 2023 loppuun mennessä.

Luonut Peter Morgan, Kruunu on tullut yksi Netflixin suosituimmista alkuperäiskappaleista. Ensimmäisestä kaudestaan ​​lähtien Kruunu on ollut yksi kalleimmista koskaan tehdyistä ohjelmista, ja jokaisen kauden tuotanto maksoi yli 100 miljoonaa dollaria. Aluksi kausia oli vain viisi, mutta kun tuotanto alkoi viidennellä tuotantokaudella, Peter Morgan peruutti päätöksensä ja kuudes kausi ilmoitettiin.

Yli neljä vuodenaikaa, Kruunu on ollut ehdolla yhteensä 423 palkinnollevoitti niistä 129. Kruunu voitti 73. Primetime Emmy -palkinnon vuonna 2021 voittamalla kaikki seitsemän palkintoa draamakategorioissa, mukaan lukien draamasarjan erinomainen päänäyttelijä Olivia Colmanin roolista kuningatar Elisabet II:sta ja liittyi Claire Foyn kanssa, joka ansaitsi myös Primetime Emmyn roolistaan brittiläinen monarkki.

Kun on Kruunu kausi 6 tulossa Netflixiin?

Netflix ei ole vielä ilmoittanut kuudennen ja viimeisen kauden julkaisupäivää Kruunu. Edellisten kausien julkaisujen perusteella voimme kuitenkin ennustaa, milloin viimeinen kausi saapuu;

• Kausi 1 – 4.11.2016
  • Kausi 2 – 8.12.2017
  • Kausi 3 – 17.11.2019
  • Kausi 4 – 15.11.2020
  • Kausi 5 – 9.11.2022

Odotamme näkevämme viimeisen kauden Kruunu Netflixissä marras- tai joulukuussa 2023.

Ketkä ovat näyttelijöiden jäseniä Kruunu kausi 6?

Odotettavissa on, että suurin osa kauden 5 näyttelijöistä toistaa roolinsa kaudella 6.

Imelda Staunton – Kuningatar Elizabeth II
crown kausi 5 kaikki mitä tiedämme toistaiseksi kuningatar Elizabeth imelda staunton

Imelda Staunton (ylhäällä oikealla) on kolmas päänäyttelijä, joka on esittänyt kuningatar Elizabeth II:ta The Crown -elokuvassa.

Jonathan Pryce – prinssi Philip, Edinburghin herttua
the crown kausi 5 kaikki, mitä tiedämme tähän mennessä prinssi philip jonathan pryce 1

Jonathan Pryce (ylhäällä oikealla) on kolmas päänäyttelijä, joka esittää prinssi Philipiä, Edinburghin herttua elokuvassa The Crown.

Lesley Manville – Prinsessa Margaret
kruunun kausi 5 kaikki mitä tiedämme toistaiseksi prinsessa margaret lesley manville

Lesley Manville (ylhäällä oikealla) on kolmas naissivuosa, joka on esittänyt prinsessa Williamia Kruunussa.

Dominic West – Prinssi Charles
the crown kausi 5 kaikki mitä tiedämme toistaiseksi Prince Charles Dominic West

Dominic West (ylhäällä oikealla) on kolmas näyttelijä, joka esittää prinssi Charlesia Kruunussa.

kruunu kausi 5 kaikki mitä tiedämme toistaiseksi prinsessa diana elizabeth decki

Elizabeth Debicki on toinen näyttelijä, joka on esittänyt prinsessa Dianaa

3.9.2022 julkistettiin, että roolit Prinssi William ja Kate Middleton on valittu The Crownin kuudennella ja viimeisellä tuotantokaudella.

Kate Middletonina näyttelijädebyyttinsä tekee Meg Bellamy, joka ansaitsi roolin saatuaan vaikutuksen itseäänitetyillä koe-esiintymisillä vastattuaan casting-puheluun sosiaalisessa mediassa.

Kaksi näyttelijää esittävät prinssi Williamia kuudennella tuotantokaudella, Ed McVey, 21, ja 16-vuotias Rufus Kampa, ja molemmat tekevät ammattidebyyttinsä.

crown kausi 6 Netflixissä kaikki mitä tiedämme toistaiseksi uudet näyttelijät

Meg Bellamy (ylhäällä vasemmalla), Rufus Kampa (ylhäällä keskellä) ja Ed McVey (ylhäällä oikealla)

Missä historiallisissa tapahtumissa näemme Kruunu kausi 6?

Viidennen kauden julkaisun ansiosta voimme nyt tehdä joitain koulutettuja oletuksia siitä, mitä historiallisia tapahtumia voimme odottaa näkevämme The Crownin kuudennella tuotantokaudella.

Olimme äärimmäisen yllättyneitä siitä, että prinsessa Dianan kuolemaa ei käsitelty viidennellä tuotantokaudella, mikä jättää paljon tapahtumia kuudennen kauden aikana.

• Prinssit Dianan ja Dodi Fayedin kuolema
  • Uusi vuosituhat
  • 9/11
  • Prinssi Harryn kuntoutuspäivä
  • Prinsessa Margaretin kuolema
  • Kuningatar Elisabetin, kuningataräidin, kuolema
  • Irakin sota

2000-luvun alku oli eräitä vaikeimmista vuosista kuningatar Elisabetin elämässä johtuen hänen edesmenneen sisarensa, prinsessa Margaretin kuolemasta helmikuussa 2002. Vain kuukautta myöhemmin maaliskuussa 2002 101-vuotiaana kuoli myös kuningatar äiti.

Ennen kahden hänen lähimmän perheenjäsenensä kuolemaa kuninkaallinen perhe käsitteli edelleen Lady Dianan kuoleman seurauksia. 16-vuotiaana prinssi Harry kohtasi isänsä, prinssi Charlesin, saatuaan tietää, että Harry oli säännöllisesti polttanut kannabista ja juonut alkoholia. Prinssi Harry lähetettiin Featherstone Lodgeen, heroiiniriippuvaisten detox-keskukseen Peckhamiin, jossa hän oppisi huumeiden ja alkoholin väärinkäytön vaaroista.

Yhdistyneen kuningaskunnan ulkopuolella tapahtuneiden tapahtumien myötä republikaani George W Bushista tuli Yhdysvaltain 43. presidentti. Hänen presidenttikautensa ensimmäisenä vuonna 9/11:n traagiset tapahtumat avautuivat ja johtivat lopulta Yhdysvallat ja sen liittolaiset Irakin sotaan ja terrorismin vastaiseen sotaan.

Mihin jaksomäärä on tarkoitettu Kruunu kausi 6?

Edellisten kausien tapaan viimeinen kausi päättyy kymmeneen jaksoon.

Mikä on kuvaustilanne Kruunu kausi 6?

Virallinen tuotannon tila: Kuvaukset (Viimeksi päivitetty: 8.9.2022)

Olemme käsitelleet kuvausaikataulun Kruunu kausi 6 tarkemmin, mutta voimme vahvistaa, että kuvaukset alkoivat 1. syyskuuta 2022.

Kuvausten on määrä kestää useita kuukausia ja päättyy 30. huhtikuuta 2022.

Oletko innoissasi viimeisestä kaudesta Kruunu Netflixissä? Kerro meille alla olevissa kommenteissa!

Nimeni on Sarah Anderson, olen elokuvakriitikko AssociatedGamerissa. Suurimman osan ajastaan kirjoitan artikkeleita ja uutisia uusista julkaistuista elokuvista ja rakastan mitä teen, toivottavasti nautit siitä, mitä teen AG: llä.